onsdag den 12. marts 2008

Ny energi ;)

Jeg blobler inde i. Kender i det, at få et kærligt, men velment skub bag i. Det er hvad den Dame som jeg var til samtale med i formiddag gav mig. Damen hedder Annie og er direktør for viden parken i Fredericia. Hun gav mig nogle gode tips til at rette min ansøgning med, gode ideer til hvor jeg også kan søge. Ideer til kurser som kan hjælpe mig vidre. Lovede at tænke på mig hvis hun hørt om et job, der kan passe til mig. Kan man så forlange mere af en i forvejen travl dame. Tak for du brugte tid på mig Annie.
Jeg strøg lige ud og købte nogle nye blomster til 2 triste krukker udenfor, og nogen til de krukker der har stået tomme i vores stuevinduer længe, hvilket slet ikke ligner mig. Jeg elsker jo blomster. Så nu skal der ske noget.

2 kommentarer:

Unknown sagde ...

Hende Annie, lyder som et godt menneske. Det er godt at møde mennesker der inspirerer .

Anonym sagde ...

siger det samme som Losarinas mor...gode mennesker er godt at støde på ... håber det giver pote