fredag den 20. juni 2008

Weekend......

Weekenden banker stærkt på døren, det er ikke dårligt.
Hvad den bringer vides ikke helt. Har dog et par ting jeg
gerne ville må. Måske få mugget godt ud i morgen.
Syet de 2 nederdele sammen igen jeg lige har skilt af.

Det kan være familien har helt andre planer.
En ting ved jeg, i aften er vi alene hjemme vi
2 gamle, for Nanna drog af sted med oppakning til
morgen, på tur med skolen. Hun har haft udeliv
som valgfag og det afsluttes i denne weekend,
med overnatning i Trelde skov.
Nå, jo så er det sidste weekend inden Andreas
kommer hjem på sommerferie. Hele 7 uger skal han være
hjemme, så skal vi vende os til at være 4 for en stund igen.
SKØNT !!!

3 kommentarer:

Anonym sagde ...

Også vi er alene hjemme i aften...Ditte er hos veninde, vores gæster fra Aalborg er en smut i København, og Jeppe har bliveweekend...Kors hvor jeg glæder mig til næste weekend.....
:-)

Made By Dorthe sagde ...

Sikke en hyggelig buket, lige mine farver ;-) Der er nu ikke noget så skønt som friske blomster :-)
Forsat god weekend, jeg håber du nyder den :-)

Made By Dorthe sagde ...

Sikke en hyggelig buket, lige mine farver ;-) Der er nu ikke noget så skønt som friske blomster :-)
Forsat god weekend, jeg håber du nyder den :-)