fredag den 27. marts 2009

Hvor blev

Alt min gode energi af.
Den er der vist andre der tapper lige nu.
Unger der syntes det er hyggeligt når mor er hjemme,
så kan hun jo lige .......
Jeg nænner ikke så godt at sige nej, jeg når det jo nok.
Pludselig kan jeg mærke det begynder at irreterre mig så grumme.
Så, nu i næste uge skal nej ordet findes frem igen ,)




Der er 3 sang der skal laves, og sang skjulere til.
En vigtig tale skulle startes og sendes vidre til en hjælpsom
sjæl der er venlig at hjælp os. FEDT.
Lørdag kommer gæster.
Idag kommer komfuret så i aften skal vi have rigtig mad,
for første gang siden mandag, nej vi fik mad på grille i onsdags.
Så jeg er lidt slidt i kanterne,
i næste uge kommer jeg igen.

1 kommentar:

Made By Dorthe sagde ...

Ja kan du da så se at få fundet det der "NEJ" frem, og husk at være god v ed dig selv :-)
Hav en rigtig dejlig weekend.
Knus fra
Dorthe