fredag den 10. april 2009

PIP PAP

Overalt er her i huset.
I gangen står en reol, i stuen en sovesofa,
2 borde, 3 metalskabe og det løse.
På gulvet ligger 2 madrasser og kasser der er
fyldte med de ting vi har tømt ud af Andreas værelse.
I spisestuen står computer og endnu mere rod fra værelset.
Jeg har lige spurgt Lars, om han tror vi kan lege vores hus ud som forhindringsbane.
Det mente han der ville være en gode mulighed for.
Mit sy værelse ligner mere end løgn, for de herre tog fryseren ud derfra i sidste uge.
Det har jeg drømt om i flere år, så jeg klager ikke højlydt.
Så det der lå oven på fryseren ligger nu spredt ud over det hele.
Kurve med sengetøj og duge står også og fylder derinde.
De er jo ikke just særlige nænsomme,
når de kommer i omdrejninger sådan et par herre.
Så når nu Andreas er kommet på plads,
er det vist min tur til at rydde op på mit værelse.
Kommer vist bare til at vente lidt,
for der er noget med der kommer gæster til
påskefrokost på søndag.
Rod er der sjælden nogen der render med, så det bliver vel
til jeg får tid til at tage mig kærligt af det.
Jo,jo jeg er her et eller andet sted i rodet inu.
Billeder af rodet har jeg taget, meeen syntes pludseligt
de blev private. Så i må selv sætte billeder på vores rod.
Det skal være skidt før det bliver godt.
Godt det bliver Andreas nye værelse,
super fedt herre værelse.
Alt imens vi knokler herinde,
knokler 6-8 unge mænd i skuret/værkstedet,
med at samle, og klargører deres scootere til træf
i næste weekend. Skønne unge drenge, der er glade for
et sted de må være. En Andreas der er super
lykkelig for de vil hjælpe ham med hans.
De kan noget med scootere,
han kan noget med computere
Dejligt når de kan hjælpe hinanden.
Nå, nu skal resten af familien ud af fjerne,
vi skal videre, skal vi.
Forsat god påske !!!!!!!!
P.S. Strikket bliver der ikke just meget,
arme og fingre kan ikke mere når vi når til aften.
Pyt, det kommer igen.

2 kommentarer:

Anonym sagde ...

*LOL* jeg bliver helt forpustet af at læse dit indlæg...I har godt nok travlt...
Rigtig god påske Yt. :-)

Tine sagde ...

UHA, hvor jeg kender det :-)
Men det er så dejligt når man er færdig :-)
Strikkeriet skal du nok nå.

Fortsat god påske.