fredag den 21. august 2009

Aftentur.

Vi gik en lille aftentur, vejret er jo skønt og ikke en vind rørte på sig.
Det første syn der mødte os var en kæmpe måge, der hang over en båd,
pludseligt gik der et lys op for mig. Den er af stof og skal holde de rigtige måger
væk fra både. Jo,Jo ....




Ved strande var der et skønt lys som er svært at fange.
Denne båd lå og vuggede i vandet, måske klar til fangst i morgen.


Ude i vandet ved lyngsbo stod der er et farligt flag i vandet,
mon der er sunket et sørøverskib der.
Skal jeg mon Centreretsende Lars ned og se efter.
Så får han da luftet dykker udstyret.

Lillebælts broen er flot i aftenlys.
Her har jeg vist pillet ved kameraret.



For enden af vejen er der en lille vanddam,
rigtigt hyggeligt med bænke og borde.
En andebolig er der også, åkanderne havde lukket sig for i dag.





Den lille andefamilie var også på en aften tur.
De små var meget nysgerrige og vi blev enige om at
de vist hurtigt kunne lærer at spise fra hånden.





Ikke det værste med en aften tur.
Nu kan jeg spise mig is med god samvittighed,
jeg havde nu spist den af ligevel ;O


2 kommentarer:

marianne sagde ...

Meget smukke billedere.
Efter sådan en gå tur kan man lige klare det hele. God weekend:)

Kludemutter sagde ...

Ja, det er dejligt.
I lige måde Marianne !!

Yt.