onsdag den 27. januar 2010

Heldig kartoffel.

Eller rettere fødderne, de har boet i disse super lækre sutsko siden i går.
Dem har jeg fået af min chef,Lisbeth.
Er jeg ikke heldig ;)
De fåes til store og bitte små, og det bliver de ikke mindre fine af.
Det var lige før jeg blev helt skruk, men mon ikke det er lige i overkanten
og få et barn mere på grund af et par sutsko ;))
De fineste blå med drabelige edderkopper og spind på,
noget til pigerne med blomster og fin lukning.
Nå, der er jo også lukket for det varme vand,
så ikke flere børn her.


De kan fåes lige over i Middelfart,
i Østergade hos GARNITURE ;)

6 kommentarer:

Fru Melgaard sagde ...

Hvor er de skønne - Lige sådan nogle mine fødder ville elske:).

Vh. Louise

Anonym sagde ...

wauw...kommer i til messe i Vissenbjerg..øh Middelfart?

Helvigs strikkehjørne sagde ...

Hold da op de er flotte.
Så kan jeg se der bliver spurgt om I kommer til messen i Middelfart, jeg kunne så tænke mig at få at vide hvornår det skal være.

Kludemutter sagde ...

Ja, da Anne ;) Vi skal jo ses !!

Det er weekenden 19-21 marts, der er messe.

Yt

Risengaard sagde ...

Vild søde hjemmefutter, du er da heldig, jeg må snart finde en dag hvor jeg kan kikke ind i den butik ;-)

Anonym sagde ...

Jamen selvfælgelig skal vi ses :-)

Men skal du afsted sammen med butikken du er i? eller helt privat?