torsdag den 28. januar 2010

Travlhed.

De sidste par dage er gået i hastigt tempo,
vores far har være i Litauen på job.
Så vi har haft bilen hjemme, og når nu Lars
runder et meget skarpt hjørne lige om lidt,
ja så har det været nok der lige skulle ordnes inden
han kommer hjem igen,
lige om lidt ;)
Jeg nåede det vist det hele,
pakkerne er i hus og gemt laaaang væk.
Både den fra os og hans far ;)
Underholdningen er i hus,
tøj til ungerne osv.
Festen skal holdes i vores idræts hal,
med en blanding af aktiviteter og fest,
vi bliver en lille flok, vi har desværre modtaget
en del afbud. Det er ikke nemt når dagen er lige op til ferien i Jylland.
Så alt den tid jeg troede jeg havde til strik og sytøj, er smuttet
mellem hænderne på mig.
Pyt, jeg glæder mig helt vild til at fejre Lars.
Ikke mindst at give ham vores gave ;)

Ingen kommentarer: