tirsdag den 23. februar 2010

Dette er virkelig en prøve.

For min tålmodighed, dette der pc nedbrud.
Den bærbar er kommet hjem igen.
TOTAL slette for ALT ;(
Puha godt der var taget højde for det kunne ske,
så det meste var gemt.
Alt var der lå i outlook er røget sig en tur,
det glemte vi at gemme i kampenshede.
Der er bare lige det, nu kan vi overhele hovedet ikke
få lagt Outlook ind på den :(
Samtidig nægter dette gamle apparat at sende mail ;(
Jamen sikke noget rod.
Noget godt er der dog, det kan kun gå fremad ;)

3 kommentarer:

Helle : sagde ...

Yt er det windows 7 for så kan i bruge windows live mail, jeg kunne nemlig heller ikke bruge det andet.
Knus
Helle

Risengaard sagde ...

Det har jeg også prøvet, og nu har jeg nok en der skal afsted igen, fik trykket på et link, som jeg skulle have holdt mig fra..så jeg sidder med den helt lille PC... ØV
glæder mig til vi ses i morgen

Gitte sagde ...

Efterhånden er computeren en form for livsnerve! Lortet (undskyld) skal bare virke.......