fredag den 3. september 2010

Helga Isager.

Så kom den nye bog fra Helga Isager.
Der kom en kunde og ville købe den,
desværre var vi ikke informeret om den var udgivet,
det blev vi så, og nu er bogen bestilt hjem.
Så nu venter vi bare på den.
Modellen på forsiden er bare super fin og dejlig at have på.
Der er faktisk mange fine ting i den,
vi så dem jo på weekend hos Isager,
der hvor vi fik den skønne morgenmad :))




Garnet er købt med hjem, så nu er det bare at vente på bogen.
Måske jeg kan nå at strikke Marker færdig først.
Mangler bare 1,5 ærme + det løse.



Nanna er kommet hjem, dejligt ;O
Med hjem havde hun en bluse strikke i uld,
en hun selv havde købt.
Nææ, nej det krasser da ikke, hvad sker der lige her ;OO
Så nu må jeg vist snart strikke til Nansen også, YES !!

5 kommentarer:

trinesoehest sagde ...

Hvor skønt! Tak for info'en. Jeg vidste slet ikke, der var en ny bog i vente! Jubi!!

Britt sagde ...

Ja, jeg glæder mig også meget til af se den - de glimt jeg har set af modellerne er ret lovende. Og så har jeg været så heldig at få plads på en Helga Isager workshop hos Sommerfuglen....jubiiiii.

Anne sagde ...

Jeg har lige bestilt bogen på Helgas side. Fandt ud af at den var kommet ved at surfe lidt på Ravelry.

Jeg er HELT sikker på, at jeg kommer til at strikke en, to, tre ting derfra...

Anonym sagde ...

Hov den bog har jeg ikke lige set...må vist i en boghandel i dag, måske jeg er heldig at der er taget en hjem i Roskilde?

Kludemutter sagde ...

ja, de modeller vi så var fine.
Så jeg glæder mig også til at se dem i bogen ;)

Yt.