torsdag den 2. september 2010

Jeg skal lytte ;)

For jeg er sikker på Nanna har en masse at fortælle om livet på Keef.
Vi har ikke set Nanna i 3 uger,
så vi glæder os grumme til at se, og tale med hende.
Ballo bliver da også helt rundt på gulvet.

Selv skriver hun også at hun er super klar til at komme hjem på weekend,
og så skal der vist soves igennem ;))

Lørdag skal vi til familie hygge med Lars´s familie.
Så mon ikke der bliver en masse ? at svarer på.

I mens jeg vente på kl.bliver 16.00,
og Nanna kommer hjem,
Vil jeg tage på arbejde,
det bliver også spændene, for det er mange dage siden jeg har været der,
så mon ikke der er begyndt at komme nogle af alle de skønne ting og sager
der blev bestilt på messen Det er lige som juleaften ;)

3 kommentarer:

Anonym sagde ...

Det bliver dejligt at få Nanna hjem er jeg sikker på...

Arbejder du altid om fredagen??

Kludemutter sagde ...

Jeg har fri hver 3 fredag, den ene fredag har jeg fri kl.16 og den anden kl.18 ;)

Tænkte du på noget ;)

Yt.

Anonym sagde ...

ja, 1.oktober :-)