søndag den 6. februar 2011

Vi napper 2 på en weekend

Der er dømt fødselsdags weekend i familien.
Efter arbejde i går gik det lige hjem for at hoppe i
noget pænere tøj. Videre i bilen til Ullerslev hallen.
Tina kaldte til 40 år fødselsdag, den startede med sjov i hallen,
og derefter dejlig mad.
Klokken lidt i tolv fik Lars uro i rumpen, for lige om lidt var det hans fødselsdag,
og når man ikke er meget for opmærksomhed var det jo med at komme hjem inden
de begyndte at synge for ham ;)
Med i bilen hjem hoppede hans bror og svigerinde, de ville gerne have et lift hjem.
Vi gik med ind for at se deres nye bryggers og beboelses vognen til sønnike.
Klokken 2 i nat kunne jeg ikke mere, og vi kunne efter en lang dag starte hjemturen til Fa.

Efter 5 timer søvn kørte jeg til bageren efter brød, flaget kom til tops,
Lars kom ud af fjedrene, morgen maden er nu spist og gaven åbnet.
Vi er lidt flade, for ikke at sige meget ;)

Jeg priser mig lykkelig for jeg har taget en fridag i morgen,
for lige nu er jeg skitte mange sur sild værd.
Lars fødselsdag bliver vist en stille en,
tror selv han trænger til hvile.

1 kommentar:

Annette's space sagde ...

Tillykke med ham......en stille fejring kan jo stadig være en god fejring, hvis det er det han foretrækker :-))