torsdag den 3. marts 2011

Cirkler.

Et par grydelapper lavet af cirkler.
Det er de retro grydelapper jeg forelskede mig i
forleden dag, der står for tur.

På messen i Aulby sidste år kom jeg til at købe sådan et fætter her.
Den skal nu vise sit værd, den er faktisk rigtig god,
når man lige er blevet venner med den.
Så her skæres cirkler ud.


Her sættes de sammen til en grydelap.
Grydelapperne er nogle stof slugere,
især når man som jeg altid skal have et sæt ;)


Erfarning: Det er væsenlig nemmere at sætte cirklerne sammen
når cirklerne er lige store. Jeg måtte lave nogle mindre for at have stof nok.
Så midten på den anden bliver mørk.

Nu skal der syes,
så de en skønne dag kan blive færdige.

2 kommentarer:

Citronmoster sagde ...

Dem er vil jeg glæde mig til at se færdige, indtil videre ser det rigtig godt ud :)

IF Stjernen sagde ...

Det var dælme en smart fætter - sådan en må jeg også eje :-)
Har nemlig også forelsket mig i de grydelapper og har da spekuleret over hvordan jeg får dem runde.