torsdag den 24. november 2011

VEST

En vest er færdig ;)
Den er blevet fin og garnet er super.
Spinni og alpaca 1 er en skøn blanding.
Opkriften er Charlotte Tønderings,
den komme i en booklet efter jul, har jeg ladet mig fortælle.
Jeg venter spændt, tror der er nogle flere fine modeller i den,
har set en mere sådan i virkelighedden, og det faldt også både
i datterens og moderen smag.


Den indholder lidt mere montering
end jeg ellers begiver mig ud i ;)
Så jeg er ikke helt tilfreds med den måde
 jeg har fået syet de 2 skuldre
stykker på, men nu er det sådan.


Så endnu en vest er kommet til huse,
der er åbenbart noget med de vest og mig ;))
Denne her er skøn.

8 kommentarer:

Bedstemors Kram sagde ...

kan godt forstå du elsker veste, de er også dejlige, og denne her er da helt fantastisk, er også vild med farven.
Knus :o)

Uldbegavet sagde ...

Den ser dejlig ud og farven er skøn. Er dog ikke vild med at skuldrene skal syes på, jeg tror ikke jeg kan få det pænt.

Kirsten Amstrup sagde ...

Ja, det ser ud til at være en rigtig lækker vest. Men også jeg kan godt forstå problemet med at sy skuldrene på. På den anden side er det også rart med nye udfordringer.
Tillykke med din udgave af denne vest.

Ellen sagde ...

Smuk vest. Har lige lært af Anette Danielsen, at sy sammen fra retten med madrassting eller maskesting. Det giver et rigtig pænt resultat. Fortsat god dag.

Hygge-Strik sagde ...

Du har ret, det er en skøn vest og så i den rustrøde, den er meget moderne nu.

Kludemutter sagde ...

Et kursus i montering ville ikke være af vejen.

Yt

Lis sagde ...

Jeg synes den er smuk og ser også ud som om du har styr på monteringen, men selvfølgelig, et kursus er altid velkomment, for jo dygtiger man er jo bedre vil også være. Det er jo egentligt en rigtig god ting.

Kh. Lis

Lis sagde ...

Jeg synes den er smuk og ser også ud som om du har styr på monteringen, men selvfølgelig, et kursus er altid velkomment, for jo dygtiger man er jo bedre vil også være. Det er jo egentligt en rigtig god ting.

Kh. Lis