fredag den 29. juni 2012

Sikke en fest ;)

Vi har haft nu i nat ;(
Klokken var for mange da vi fandt vores senge i aftes,
vi havde været på Fyn til fødselsdag.
Havde vi vist at der næste ikke skulle blive sovet,
var vi nok kørt hjem lidt før.
Der var jo lige en fodbold kamp der skulle se til ende.

Kl. 4 startede festen nemlig med det fineste lys show og skral.
Det blev skyllet væk med masive stråler
 for at starte igen og igen.

Kl. 6,30 ringede vækkeuret.
Op med Lars..
Jeg kunne napper et par timer mere, troede jeg.
For det skulle vise sig at festen ikke var slut.

Nå, op og i bad er jeg nu kommet.
Troede så lige jeg kunne få lidt fred ,
her på syværelset med putteren.
Næææ, nej.
Den venlige have mand der ordner haverne
overfor skulle da klippe græs kanter med
en kæmper kantklipper der lamer
lige så meget som den er stor.
Når jeg kikker ud kan jeg se jeg ikke
er den eneste der skuler ondt efter ham.

I baggrunden er festen startet igen,
så nu kan jeg vist lige så godt tage på arbejde.

OBS !
Jeg var så sød at låne bilen til min søn igår ;)))))
Hvad gør en mor ikke.

Så er det godt jeg har en god mand,
 der afbryder sit møde for at køre mig på job.
Eller havde jeg nok heller ikke siddet her,
 og halv smilet med søvn mangel i mine små øjne.


God dag derude !!




1 kommentar:

Tulle Momsemor sagde ...

Skraldebang og tjubang havemand (chokolademand er det vist)..

Håber solen også skinner hos dig nu og at freden har sænket sig.

Jeg elsker tordenvejr, bare ikke når det kommer for tæt ;O)