tirsdag den 26. juni 2012

Silkeborg igen ,)

Så blev det mandag og vores indlæg skulle hentes hjem.

Først skulle vi lige besøge det Geilske garn mekka,
vi var blevet budt på dejlig kaffe af dejlige damer.
Susanne tog imod os med hendes dejlige smil.
Vi så den berømte strikket mormor øreklap stol,lampen og bordet.
Ikke mindst så vi garn i kasse vis.
Billederne ja dem er der ingen af,
for kameraret lå hjemme ;((

Vi skulle lige ind i byen også ;)

Til slut havde vi jo en tid hos Brian,
vores indlæg skulle prøves og helt godkendes.
Det blev de og er taget i brug.
De sorte er mine, de er mere bløde end Nanna´s.
Støtter også helt andre stedder.



Disse her er Nansens.
Hun blev løbetestet og fik god vejledning
om at skulle lave hendes løbe stil om.
(øøøø,hedder det det ?)


Kl. 16,30 hoppede vi i bilen og vendte
snuden hjem efter en lang og men god dag i Silkeborg.

3 kommentarer:

Anonym sagde ...

Sikke en dag I har haft i Silkeborg :)
Mon du i øvrigt fik min hilsen i sidste uge...hvor jeg sammen med Marianne og Sylvia lavede et pit-stop i Middelfart :)

Kludemutter sagde ...

Ja, det var en godt dag ;)

Tak,Anne jeg har fået jeres hilsen ;))

Ville så gerne have hilst på jer,
måske en anden gang.

Yt

Tulle Momsemor sagde ...

Lyder som en rigtig hyggelig dag i fik sammen og lækre indlæg.
Jeg har selv et par og er glade for dem. Det er korrekt med formuleringen løbe stil ;O)

Fik du købt garn med hjem?