tirsdag den 30. oktober 2012

Ikke lige

Den nat og dag jeg havde satset på.
Natten er gået med at holde Lars
 og mig selv vågen med at hoste.
Av, min mave.
Lars var ellers så sød at hente chokolade til at smørre halsen med,
 lige meget hjalp det
Efter at have fået et par timer ringede mit eget helt private vækkeur ( Lars).
Tandlægen ventede kl.9.10, for så kunne jeg jo få noget ud af dagen.
1,5 time i tandlæge stolen og en øm tand rigere, ikke mindste en slat penge.
Kunne jeg drage hjem igen.
Hjemme fik Baloo en hurtig tur.
Min seng blev indtaget og jeg fik et par timer på maven.
På mit sy bord ligger ellers klippet stof til nederdel og kjoler,
det må blive en anden dag.
 
Nu vil jeg strikke på det sidste ærme på blusen til Lars.

8 kommentarer:

Fynpige sagde ...

Hej yt. Pas på med din hoste. . Kan være kold lungebetændelse. . Få det tjekket hvis det bliver ved! Lød ikke for godt i lørdags. . . Tak for hygge i jeres spændende butik ! God bedring.

Kludemutter sagde ...

Dejligt I kikkede ind '))
Sjovt at tale med Hanne.

Skal nok, Lene mor '))

Yt

Lis sagde ...

Pas på med sådan en hoste, de har det med at sætte sig fast hele vinteren.
god bedring herfra.

Kh. Lis

unikarina sagde ...

Jeg kan varmt anbefale kamillethe med ingefær og honning. Ingefær er hostehæmmende og kan måske give lidt ro i hals (og mave) samt lidt søvn.
God bedring....

KirstenK sagde ...

Det lyder da ikke så godt med den hoste der...siger som lene at du skal få tjekket det hvis det bliver ved...god og hostfri aften til dig!

Tulle Momsemor sagde ...

Rigtig god bedring til dig - håber det snart går til levesiden :)

dqpage sagde ...

uh den hosten - den er der rigtig mange der har.
varm saft med honning og kanel kunne måske lindre ?
god bedring.
hilsen Mona

Marlene sagde ...

Øv hvor surt, håber du snart er frisk igen.