lørdag den 5. oktober 2013

Længe siden

Jeg har været sådan helt opslugt af en god bog.

Så daMadamens huskeblog forleden dag skrev om bogen: 
Forfulgt,
som er en opfølger på Ikke uden min datter.
tænkte jeg den må jeg læse.

Så da i dag er fri lørdag, tog jeg ned til Elsa og købe den.
Elsker når de står på hylden ;)

Har længe haft den anden i tankerne,
har også givet den til søster.
Hun syntes også jeg skulle læse den.
Så det må jeg hellere.

Har smug kikket og den ser spændene ud,
 og jeg tror godt jeg kan kende mit jeg i den. 



Jeg læser mest under dynen inden jeg skal sove,
men bliver jeg grebet kommer de med ind i stuen.
Så nu må vi se hvor de skal læses ;))

2 kommentarer:

Lin sagde ...

God laesning.

Madame sagde ...

Er du begyndt på 'Forfulgt'? Jeg kunne næsten ikke lægge bogen fra mig, den er gribende at læse.