mandag den 24. marts 2014

Ny glad taske ;)


Den lille Lade 


11 kommentarer:

violykke sagde ...

Hvor er den flot, gid man kunne sy :0)

Garn, hund & kat sagde ...

Den er godt nok fin og meget praktisk :-)

Catarina sagde ...

Guuud hvor er den bare flot og den er da til at blive glad i låget over. Sådan én gad jeg da vildt godt eje. :-D

Birgitte Graversen sagde ...

Den er blevet rigtig god.
Jeg kan godt forstå, du jagtede stoffet.

Pia´s Hverdag sagde ...

Den er så fin - dog ser åbningen meget lille ud, men er det bare synsbedrag - kan du sagten komme ned i den?

Risengaard sagde ...

Den er blevet rigtig god :-) jeg skal altså snart igang med min ..
Knus

Angelikas quilts and knits sagde ...

hej Yt, den er vel nok flot ! Ragnhild har nogle rigtig gode ide´er :-)

kh
Angelika

Kludemutter sagde ...

Tak skal I have ;)

Jeg var også selv betænkelig ved hullet ,
Men det er ok.

Ja, hun er så kreativ.

Yt.

Marianne sagde ...

Hvor er den flot - dygtige dig :)

Anonym sagde ...

Hej Yt
Smuk taske. Jeg bliver dog fanget af de sjove figurer i toppen af dine strikke pinde. Hvor kan man få sådan nogle pinde henne?

VH
Anne-Mette

Tina sagde ...

En rigtig fin taske... Har selv købt mønster og stof til en, så må vi se hvornår der bliver tid til at sy den..