mandag den 19. januar 2015

Øvelse gør mester.

Så vi øver os sammen maskinen og jeg.
Vi får hjælp ude fra.
Jeg havde set nogle fine halsrør Gitte har lavet,
og tænkte det må jeg også.
Gitte svarede velvilligt på mine spørgsmål om masker og hvorledes.
Så i går prøvede jeg.
Mit ender nok med et halstørklæde,
måske Lars vil gå med det,
når det engang har været igennem montricens hænder.



På FB, inde på siden Maskin strik,
 var der en pige der havde strikket det fedeste halstørklæde,
bare i nogle andre farver. 
Det har jeg tilladt mig at bruge som inspiration til et halstørklæde mere.
Jeg har brugt hvad der lå i skabet.
Det skal også gøres færdig med sammen syning og en afslutning.


Det var den fridag ;)



11 kommentarer:

Pia sagde ...

Wau de er flotte. Er helt vild med farverne og mønstret i det blå/turkis/brune halstørklæde.

Lin sagde ...

Den maskine mestrer du da helt godt.

Anonym sagde ...

Dejlige halstørklæder, det lyder også som en skøn fridag. Hilsen Laila

Angelikas quilts and knits sagde ...

hej Yt,
sikke et udbytte ! Du er blevet god til det der maskinstrik :-)

strikkeglade hilsner
Angelika

annelises kreativiteter sagde ...

Hvis du er nybegynder i maskinstrik så er det i hvert fald godt gået det du allerede har fået strikket. Flotte ting

fru westerskov sagde ...

Det ser ud til at have været en god fridag :-)

Kludemutter sagde ...

Tak skal I have ��
Ja, det giver blod på tanden når det lykkes.
Der er lang vej inu ��

Madam Munch sagde ...

Hvor ser det flot ud, jeg glæder mig meget til jeg skal på kursus hos Bente Rønberg i uge 6.

Helen sagde ...

Godt at se. Øvelse og atter øvelse.

Marianne sagde ...

Hvor ser det flot ud - hvilken maskine har du ??
Jeg får en efter weekenden - brother 860

Marianne

Mona Justmade sagde ...

Du har helt utrolig god sans for sammensætning af farver. Når jeg ser på dine tørklæder, tænker jeg, 'NOWRA hvor er de flotte..
Og nærstuderer jeg de enkelte farver, tænker jeg 'Passer det sammen ??'

Men det GØR det jo :-) Det er SÅ flot