lørdag den 11. april 2015

2 fra samme hæfte


Jeg har strikket 2 bluser fra samme hæfte.
Hæftet er 1503 fra Sandnes.

På den rosa har jeg vendt vrangen ud.
Syntes ikke helt mønstret blev som jeg huskede det,
måske fordi de farver jeg har valgt i Line og Silk mohair 
ikke er helt tæt op af hinanden.


Den oprindelige vrang side,
min ret side ;)


Den oprindelige ret side,
min vrang side ;)


Denne er strikket op i Alpaka/Silke i hæftet.
Jeg har brugt Mandarin petit. 


Der er et fint mønster på skulderen.


Jeg er vældig tilfreds med begge 2.

12 kommentarer:

Uldbegavet sagde ...

Hvor er de fine - især den gule er rigtig sød med mønsteret øverst på ærmerne.

Lin sagde ...

Vaeldigt fine begge to. God idé at vende vrangen ud haha, den er blevet meget flottere.

Angelikas quilts and knits sagde ...

hej Yt,
de er fine begge to :-) God ide at vende vrangen ud på den øverste. Strukturen er meget flot !

strikkeglade hilsner¨
Angelika

Unknown sagde ...

Hold da op, de er fine begge to. Og sikke skønne forårs farver de er i.

Ulla Røjkjær sagde ...

Du har bestemt også grund til at være tilfreds. De er skønne begge to og så synes jeg også vrangsiden er smukkest.

dqpage sagde ...

Det er et par rigtig flotte bluser.

Annes indfald sagde ...

Det var da synd ikke at kunne se den fine struktur i den lilla/rosa vrangside, der så blev ret side...
Den er raffineret!
Og den grønne er fiks med det lille hulmønster til at bryde den glatte flade.
God fornøjelse med dem i brug!

Gitte sagde ...

2 rigtig flotte bluser.
Jeg synes bestemt også at din retside er den mest spændende.

Mariann sagde ...

Begge bluser er rigtig flotte, og god ide, at vende vrangen ud :-)

Britt sagde ...

De ser dejlige ud. Specielt den grønne er jeg meget begejstret for (men det er nok noget med farven)

Strikkeglæde sagde ...

Flotte bluser - god ide at vende om på siderne, når det fungerer bedre!!

Henriette sagde ...

De er rigtig fine. Jeg kan især godt lide de mønstrede ærmer.
Jeg har tit svært ved at finde en pæn herrertrøje, klassisk uden at være kedelig. Kan du give mig et fif?