tirsdag den 30. august 2016

Climb every mouintain


Min udgave er færdig.
Den er godt nok blevet så stor jeg både kan svømme og sejle i den ;(
Ellers er den skøn.


Tænker jeg sælger den, et eller andet sted.
 En ny bliver det nok ikke til lige med det vuns.

For i hovede spøger en der ligner den en del, nemlig.
Perledrys Af Rachel Søgaard.
Fra bogen Detaljer med sting og masker.
Bogen er et fælles projekt af Annette D, Karen Marie Dehn og Rachel Søgaard.

Så og rørte ved den i Todbjerg, den er kramme lækker ;)

2 kommentarer:

Angelikas quilts and knits sagde ...

hej Yt,
tak for dejlige billeder fra Todbjerg :-) Jeg faldt også pladask for Perledrys, men det er desværre den eneste fra den bog, som jeg kunne tænke mig at strikke, så jeg overvejer om det kan betale sig at investere i bogen. Men jeg er til gengæld vild med stort set alle sjaler fra sjalsbogen ! Så den flytter nok snart ind på en af mine hylder :-)

strikkeglade hilsner
Angelika

Kludemutter sagde ...

Det var da så lidt Angelika ��
Der er flere i bogen jeg syntes er fine ���� men sådan er vi jo heldigvis forskellige ��
Ja, der er mange fine sjaler i den bog. Er også vild med Kerteminde ����
Så måske når Århus er færdig.