torsdag den 8. september 2016

Århus til halsen.

                                            Århus er færdig 😊
                                  Mit farve valg er helt anderledes end i bogen Urban af Susie Haumann.
                                  Det har været oppe og ned fra kurve mange gange, 
                                  betragtet i sol lys og aften lys. Fundet til en ommer, fundet godt nok.
                                  Det fik en chance, og vandt ved nærmere bekendtskab.
                     

                      

11 kommentarer:

Liselotte sagde ...

Det er da bare virkeligt smukke farver, Yt :-)

Kludemutter sagde ...

Mange tak Liselotte 😊

Angelikas quilts and knits sagde ...

hej Yt,
de farver er kanonflotte sammen og passer perfekt til dig :-)

strikkeglade hilsner
Angelika

Helle : sagde ...

Hej Yt

Det er nogle rigtig flotte farver du har valgt at sætte sammen og tror også at det lige er dig. Somme tider skal man prøve nogle andre farver end dem man altid vælger ( kender det alt for godt)

Anonym sagde ...

Meget smukt tørklæde.
Blusen det hænger på er lige så smuk - hvad er det for en?

Vh
Charlotte

dqpage sagde ...

Den er rigtig fin. Bogen kender jeg ikke (endnu). Jeg istemmer at det er et smukt farvevalg. Meget harmonisk.

Anonym sagde ...

Hvor er det et flot tørklæde, og farverne er helt fantastiske. Jeg må have fingrene i den bog.

Hilsen Trine

Gitte sagde ...

Det er da nogle ualmindeligt skønne farver du har fået sat sammen. Bestemt en flot variation. Lækkert!

Anonym sagde ...

Hej Yt.
Super smukke farver.
Hvilken farve er din bundfarve?
hilsen Rie

Anonym sagde ...

Jeg syntes også det er et meget smukt tørklæde.
Men som Charlotte vil jeg også gerne vide, hvad det er for en bluse tørklædet hænger på?

VH
Anne-Mette

Chain of Yarn sagde ...

Det er et helt igennem godt valg af farver. Jeg glæder mig til at jeg får bogen hjem, dit sjal virker meget inspirerende. Hav en god uge.