torsdag den 15. december 2016

Stockholm billede spam

Vi har været på en forlænget weekend i Stockholm.
Vi boede lidt uden for byen, så vi havde lejet en bil at komme rundt i.
Vi gik en del i Gammel stad, der er mange små stræder og hyggelioge butikker.
Specialt om når mørket faldt på var der fint med julebelysning og flot pyntede fortove og butikker.

Vi var også en tur ude og gå på Skandsen.
Det minder en hel del om den gamle by i Århus.

Jeg har smidt en stak billeder op i uvirkårlig rækkefølge.
tag et kik hvis du har lyst og tid ;)























3 kommentarer:

Ulrikes Smaating sagde ...

Ej, hvor fine billeder, jeg elsker Stockholm :0) vi skal i hvert fald derhen næste år! kh Ulrike

dqpage sagde ...

Åh Stockholm ! Den by vil jeg gerne besøge :o)

Angelikas quilts and knits sagde ...

Dejlige billeder ! Jeg har aldrig været der, men kunne godt tænke mig en tur dertil :-)