mandag den 23. april 2007

Før vi fik bil .....

Før vi fik bil sang Margueerite Viby, nok så frejdigt i cirkusrevyen i 1965.
Her i huset er det nok Lars der skulle synge den, og dog :-))) han har nok ikke lige den sang stemme der skal til, undskyld Lars.
For når mor har bil går det som regel galt, uha det er dejligt at kunne komme rund, se bare hvad jeg fandt inde hos disse skønne piger http://www.lundpluslund.dk/, Jeg kunne have købt meget mere, det jo bare lige det, at der står nogle poser rund omkring, i skabe og kroge, med noget i og det skal jo også bruges.
Uha Uha det lykker fornuftigt, mon det nu også holder....



6 kommentarer:

Risengaard sagde ...

Hej Yt

Sikken en fin blog du har fået lavet, glæder mig til at følge lidt med på den

Pia sagde ...

Dejlig blog du har lavet,den skal jeg nok følge flittigt!

Og sikke en skøn bluse du fik købt garn til hos Lund+Lund. Den glæder jeg mig til at se mere til!

Unknown sagde ...

Tillykke med din blog Yt!!
Må ha sat linket til fra min blog, så jeg og andre kan følge dig! Endelig en masse billeder..
Og nøj, hvor jeg glæder mig til at se den bluse du har købt ind til hos Lund+Lund!!
Hilsen Gitte/Skals

Sus sagde ...

Velkommen til blogland, jeg vil følge din blog, og lækre bluser du har købt garn
hilsen Sus

Kludemutter sagde ...

Hejsa !

Tak for roserne.De luner dejligt.
Ja, det bliver spændene at få den lavet, for hvordan er ryggen
lige??

Knus Yt.

Anonym sagde ...

Il semble que vous soyez un expert dans ce domaine, vos remarques sont tres interessantes, merci.

- Daniel