tirsdag den 24. april 2007

posten kommme med dette blad.

Kreative kvinder var dumpet ind af brevsmækken, mens jeg havde været væk. Jeg havde besøgt tekninsk skole ang. uddannelse, jeg er ved at søge om flexjob, som jo ikke hænger på træerne her i komunen. Så for at være forberedt til møde på komunene i morgen, er jeg ved at
undersøge mine muligheder, hvis jeg får afslag.
Skønt var det at kunne sidde med kaffe og se i bladet. Det meste af dagen er ellers gået med at få min blog op og stå. Uha den stjæler tid, men det må jo være fordi det er sjovt og spændene :-)) IKK´
Så det bliver ikke til så meget med strikkepinden og symaskinen i disse dage, der er ellers nok at gå igang med, men det er godt at have noget at drømme om.
Og så kan jeg jo også lige tale med Christa , når jeg er gået i stå. Meeen der er meget at lære inu.

Ingen kommentarer: