fredag den 21. september 2007

Drøner rundt

Dagen i dag har været tilbragt i en bil. Kørte Lars på arbejde til morgen, ud og handle ind. Hjem og pakke ud, ind til byen. Lidt i skrutten skulle der også. En blomst til denne pige, hendes forretning bliver 10 år idag, det er patchwork. Butikken er bygges om, så de har knoklet. Og det er blevet så godt. Blomsten fik hun fordi hun altid er så hjælpsom og altid har en løsning på tingene. Og det var faktisk der jeg syede mit første tæppe, i log cabin. Farverne er helt lyse, næsten hvide og pastelfarver. Den gang kunne vi næsten ikke finde stoffer i de farver og folk havde meget svært ved at forholde sig til et tæppe i de farver. Det endte med at bliver rigtigt godt og nu er de farver overalt. PAUSE køre lige .......


Hjemme igen. Lars skulle lige hentes på banegården, så nu jager jeg ham lige på loftet, så kan i se tæppet. Det er ikke kommet ned efter endt ombygning, så kan jeg jo slå 2 fluer med et smæk.
Det ser lidt krøllet ud, det er altså også lige kommer ud af sækken efter 2 år.


Sådan startede min tid med patchwork, det bliver man bidt af, som med så meget andet håndarbejde.

Ingen kommentarer: