torsdag den 20. september 2007

Mad plan.


Vi skal til det igen, skal vi. Mad plan der er hvad vi skal til at lave igen. Står her hverdag og glor dumt ind i fryseren, river skufferne ud og hisser mig op. Hvad skal vi have, hvorfor er det mit problem, har de andre da ingen forslag og så klapper jeg døren i igen. Jeg gider det ikke mere. Så nu skal vi til det igen, hvorfor vi fik holdt med det, ja det løb vist bare ud i sandet. Dårlig samvittighed, når jeg ikke har noget klar , til Lars kommer hjem fra arbejde, jeg går jo bare her hele dagen. NEJ, det er ikke noget Lars forventer og han siger ingen ting til at der ikke er mad klar når han kommer hjem, det er vist mine egne forventninger til mig selv. Ned fra hylderne kom kogebøgerne og der er nok af dem, så det er bare at gå igang. Der er nok at vælge imellem. Måske en fiske dag, det skal prøves.


Nu er den lavet er den, så er det bare at bruge den.

6 kommentarer:

Anonym sagde ...

Ih altså vi skal have fisk i dag, se billeder i morgen på min blog..tror jer nok, hvis andet ikke trænger sig på
Madplaner...godt...men skal også være til at fravige. ;-)

Anonym sagde ...

Næste morgen,, de der billeder af min aftensmad blev bare så dårlige.Ikke nogen reklame for fisk. Vi fik "lange(fisken)på rodfrugtebund" og det smagte så godt, men billedet duede ikke. Så intet indlæg med det.

Mette H. sagde ...

Madplaner er en lettelse i dagligdagen. Og en pest når man glemmer at lave dem. Selvfølgelig skal de være til at fravige også. Men hos os er det den eneste måde at huske at få hevet noget op af fryseren.

Kludemutter sagde ...

Ja, jeg håber det hjælper. Så jeg ikke skal stå og glo dumt på en fryser. Tænk hvis den bare kunne række noget ud, med en opskrift til,ønske tænkning.
Øv,Anne det lydder ellers dejligt.

lifeondyssen sagde ...

Madplaner er super når de overholdes, det holder måske i 14 dage her !!
Hos os er tøserne også med i planerne .. bare en ide !!

Anonym sagde ...

Madplaner og den ugentlige indkøbstur finder jeg personligt meget kedelig. Vi finder dog ofte inspiration på www.madopskrifter.nu, som kan hjælpe med det kedelige arbejde det er, at sammensætte en indkøbsliste og madplan.