lørdag den 8. september 2007

For F..... da også..

Sidder her og bander, er gået igang med Nanna´s taske. PUHA den er ikke nem, og sy vejledningen er ikke den bedste. Den bliver ikke færdig i dag og i morgen skal vi til familie kom sammen på Fyn hele dagen. Mandag må det blive, for ud af sy værelset skal den. Har sagt til Nansen at den skal slides op, bruges til den ikke hænger sammen mere. Tror måske jeg har udtænkt en nemmere måde med det kære foer, må se om jeg gidder lade det komme an på en prøve. Beklager denne klage sang, men jeg skulle lige have luft.
Ville meget hellere have strikket på hyld.
KA´I have en god aften derude !!!

4 kommentarer:

Tina sagde ...

ooooii lyder ikke til at jeg ska give mig i kast med den ;)

Kludemutter sagde ...

Nej, det er ikke den nemmeste. Må kunne gøres lettere.

Anonym sagde ...

hvordan mon det går ? bare klø på, gerne med egne løsninger;-)

Unknown sagde ...

Ajj, hvad da??
Havde da lige troet jeg skulle se billeder af den i dag:-)