onsdag den 26. december 2007

En dejlig jul

Vi havde en dejlig jule dag og aften. Det var smadder hyggeligt at mødes og gå sammen til kirke, måske en ny tradition. Da vi kom fra kirke duftede hele huset af julemad og mums det smagte.

"Lille " Cathrine kunne næsten ikke vente mere, efter at vi havde været rundt om træet. Og det var der ikke noget at sige til, for hele dagen havde de gået og kikket på et bjerg af pakker. Mille der var mange, og der blev gættet lystigt på hvem den største var til. Fætter Mathias løb med den.

Lars og jeg fik også nogle skønne ting. Nanna havde været nede i byen og købe skåle til os, de er bare så fine og havde længe stået på ønskesedlen.
Andreas havde været en tur nede i Hobro by,og selv fundet denne flotte bog.
Den er meget flot lavet, med fine billeder og opskrifter i.


Til mig var der også skønne ting og sager, dejlige bøger. Så nu bliver det svært at vælge hvilken bluse der skal på pindene. Tøj til at træne i og sko, så nu er der ingen undskyldning. En lækker bh og andet blev det også til. En urtepotte som Cathrine havde lavet. Jo, jeg er rigtig blevet forkælet.
I går var vi hos sviger far og holde julefrokost, også en hyggelig dag. Igen god mad og så lige et spil pakke leg.
Idag kommer Farmor og Farfar her, de ringede til morgen og spurgte om vi var hjemme, så de nok på vej fra Fyn ligenu.
Så det er ikke meget jeg har set til min egen familie i denne jul, så måske vi skal en tur ind til Mormor i morgen. Hvis ikke de selv kunne finde på at kommer her hjem til os. Dresen og Nansen vil gerne se på deres gaver og prøve dem, så de gidder ikke rende mere ligenu. Og helt ærligt så er jeg også ved at være godt brugt. For næsen render af sig selv og det trykker i mine øre.


2 kommentarer:

Tineke sagde ...

Hyggeligt ser det ud, og sikke lækre gaver du har fået, der er "fast arbejde" i noget tid igen.

God jul, hilsner, Tineke

Tineke sagde ...
Denne kommentar er fjernet af forfatteren.