onsdag den 26. december 2007

Stille nu.

Her er stille i huset nu, meget stille efter et par dag i selskab med mange mennesker.Ungerne sidder på hver deres værelse og ser tv. ellers spiller, de gidder ingen ting.Lars og jeg sidder og halv sover i hver sin stol, mens filmen Nemo larmer i baggrunden.Min næse løber, maven er underlig, hovedet er dumt og halsen siger kvalme. Strikketøjet ligger ellers klart til at bliver taget hul på, et helt nyt indda. En livstykke trøje til Nanna i den mest lækre lilla farve fra Geilsk.
Nå, jeg lunder ind i min stol igen.

4 kommentarer:

Tina sagde ...

Øv stakkels dig... jeg håber du snart er helt frisk igen... God bedring :)

Tineke sagde ...

Det lyder da ikke særlig dejligt, av for den. Rigtig god bedring, så'n noget skidt har man da ikke tid til med sådan et lækkert strik liggen klar ved siden af.

Knuser, Tineke

Anonym sagde ...

Stakkels dig Yt! Træls, men kan det trøste, at jeg har det lige sådan? Øv, men ind imellem strikker jeg på livet løs.
God bedring søde.

lifeondyssen sagde ...

Aj øv altså ikke lige sådan man har lyst til at have det især med dejlig strikketøjsplaner .. God bedring håber du bliver frisk hurtigt :-) God bedring.