torsdag den 31. januar 2008

Inden døre.

Jeg har i dag holdt mig inden for. En uld jakke/cardigan er det blevet til. Farven er mørk lilla.Har hele tiden vist at jeg ville trykke noget på den. Inspirationen kom da jeg stod og kikkede på et stykke orange skind på min hylde. Så var det lige om den skulle lægges almindeligt op, eller hvordan det skulle være. Kom i tanke om en rød jakke jeg syede sidste år, som er syet op med knaphuls sting. Og kom frem til at det måtte være sådan det skulle laves. Så pludselig var det på plads og jeg kunne få den færdig. Alt i alt er jeg selv ganske tilfreds med resultatet.
































4 kommentarer:

Tina sagde ...

Kæææft det ser godt ud med de tryk :):) Du er modig med farver... det kan jeg godt lide :)
Er det noget bestemt vaske/varmefast farve?

Unknown sagde ...

Flot skabt!

Anonym sagde ...

Den kan du sørme godt være tilfreds med....den er rigtig flot

Kludemutter sagde ...

Ja, de er vaske ægte. Farverne bliver blandet i noget binder, dem er der forskellige slags af, alt efter stof farve og hvilket udtryk du vil have. Har været på kursus i det.
Tak skal i have.Må indrømme jeg er ganske tilfreds selv ;)