lørdag den 15. marts 2008

Jeg fandt denne pige og denne ....

Der var blog piger, nye ting og sager i stride strømme. Det var bare en dejlig dag på messen i Vissenbjerg. Mandagspigen hende skuede mit øje med det samme, hun er den søde, glad pige jeg troede hun var. Vidre gik det mod Karen Noe skulle jo se på poncho og sjal i levende live. Uha, de er fine. Garnet der var brugt var bare ikke lige mig. Så stod Tante Grøn der lige pludselig, med deres fine stand som de plejer. De er så søde de tanter. Så kom Chista susende fordi, med Britta Amor. Nåede lige at hilse på dem. Sus hilste jeg også på, hun passede kliple udstilling. Vidre det gik ind i den anden hal, med en sult der var begyndt at melde sig. Derinde så vi først LUND+LUND, de stod ved deres altid flotte stand. Kirsten stod hvor hun plejer med patchwork og symaskiner, der kan vi altid få et godt grin og en sludder. Bente Geilsk var der også, sussende travlt havde hun. Alle ville have ærmelinger, pludselig rakte en "dame" hånden frem, goddaw jeg er Susanne Dyrholm, ej hvor hyggeligt. Hun hjælp Bente, det var vist godt. Vidre det gik, Bente Rønbjerg, blev overfaldet af os med ???? på strikkemaskiner og kurser. Hun fortalt villigt. Kastanjen var der også, elsker de der små pakker hun har med sjove ting til at strikke og filte. Vi plagede efter huse vi har set hos hende, det havde pigerne fra Sy og rens også plaget om. Pludselig var klokken mange og Inger og Birgitte fik travlt med de sidste indkøb. Vi nåede det hele, meeen hvis tiden tillader det næste år, var det måske værd at overvejde en week-end billet til kun 100,-
ÅÅÅÅ, jo da vi kom stod der kvinder i en laaaaaang kø, så vi besluttede os for at se Isager udstillingen først, det var godst vi huskede det. Det var en meget sød Helga Isager der tog imod os, fortalt om modellerne. Det er altså noget andet, at se dem i levende live.

Lidt fik jeg med hjem, det hele fra Gelisk. Det forårs grønne garn til en Vest på.


Noget helt andet garn end det jeg havde regnet med til karen Noe sjalet. Det har en skøn farve som ikke kommet til sin rette her. Måske hvis du klikker billede stort, kan du se det bedre. Det er jeg spændt på hvordan det bliver.
ÅÅÅ, jo og 2 AnnAka mønstre til samlingen ;)) Det er patchwork mønstre, så fine.
Men nu smutter jeg vi skal have gæster til mad i aften, se Nanna lave opvisning med sit hold Kl.15,30. Der er noget tøj der skal pakkes til prag tur der starte i morgen. Så jeg tror ikke familien syntes jeg skal bruge mere tid lige her nu :O
Hvis jeg ikke når det, så må i altså have en skøøn påske derude.

11 kommentarer:

Tineke sagde ...

Det lyder at du har haft en god tur, jeg ville også gerne have været af sted, meeen....måske næste år.

God tur, god ferie og god påske!

Kh. Tineke

Ella sagde ...

Rigtig god ferie og god påske, Yt :-)

Fríða sagde ...

det lyder som en rigtig dejlig dag, Yt, lige efter min smag.
kh.fra Island
Frida

Kludemutter sagde ...

Ja, sådan en dag kan man leve længe på.

Made By Dorthe sagde ...

Åh det lyder som en dejlig dag, nu glæder jeg mig endnu mere til i morgen, hvor jeg skal afsted til messen. Tak for et steminingsfyldt referat :-)
Knus fra
Dorthe

Anonym sagde ...

Kære Yt, det var så dejligt at se dig i virkelig live...lige så sød og rar virker du IRL som på bloggen...jeg håber vi kan ses igen...måske med strikkemaskiner...hvis jeg får min frem??De øvrige piger i SY og Rens mener jeg skal få den frem i lyset?Kærlig hilsen Anne

Susanne sagde ...

Det var rigtigt hyggeligt at hilse på dig igen. Og jeg nåede jo ikke at se messen rigtig.... så der blev ikke brugt en eneste krone...
Rigtig god tur til Prag.
Kh
SUsanne

Kludemutter sagde ...

Håber du har haft en god dag Dorthe.

Har været inde og se på en brother på nette i dag Anne.Du må have din luftet, hjælpen er jo nær. Og tak i lige måde.

Ja, Susanne det var hyggeligt lige at hilse på igen. Måske jeg skal med som hjælper næste år ;O

Jette sagde ...

Sikke meget du nåede, det lyder godtnok spændende.... kunne godt tænke mig at være med på strikkemaskinerne... :)

Anonym sagde ...

Hello. This post is likeable, and your blog is very interesting, congratulations :-). I will add in my blogroll =). If possible gives a last there on my blog, it is about the Monitor de LCD, I hope you enjoy. The address is http://monitor-de-lcd.blogspot.com. A hug.

Anonym sagde ...

I've smoked a few other brand name e-cigs and I need to admit Green Light up is by far the very best electronic cigarette on the market!

My weblog: muna.4mystudent.com