mandag den 24. marts 2008

Hjemme igen.

Så er vi landet hjemme igen. Det har vi nu været nogle dage, men det kære net har ikke virket ordenligt, så det har været en kamp at komme på nettet og skrive og se og læse. Nu lykkes det, og det er vi vist et par stykker der er glade for.





Vores tur til Prag var rigtig god og kold. En masse fik vi set, selvom kulden bed
lidt.Det gulemarkede var lidt et flop, men det havde vi næsten regnet ud. Andreas var lidt skuffet over der ikke var mere gang i det med handlen der ude. Karlsbroen travede vi over nogle gange, det er bare et smuk syn ud over byen om aftenen. Til ungernes store skræk, kom jeg til at sige at jeg ønsker mig et stativ til kameraet, hold kæft hvor pinligt, hvem skal slæbe rundt på det ;)
Ikke dem, det kunne ikke siges mere tydeligt, at det kommer jeg selv til.
Sporvogene og undergrundsbaner benyttede vi flittigt, det er altså nemt og billigt.
En garnbutik blev spottet og der måtte jeg jo ind. HA´det kunne jeg have sparet familien for.
Acrylgarn og tilbehør fra krigens tid, det var hvad der fandes på hylderne, meeeen tænk nu hvis det havde været en guld åre. Som i nok kan fornemme havde vi en god tur. Lejlighedden vi boede i var sprit ny og med badekar, det var lige noget Nanna kunne ha´ af.
Turen i bil derned tog ca.11 timer, vi fandt som vi plejer et Tysk land hotel hvor vi overnattede.
Vi tager chancen og drejer ind når vi ikke gidder køre mere, er som regl heldige at finde et godt sted at sove. Har været mindre heldige et par gange, men det giver et sjovt minde og et godt grin, når vi mindes de mindre heldige kro mutter vi har mødt. Det plejer nu at være nogle fine stedder vi finder til rimelige penge.
Knapper købt jeg igen, på Karlsbroen. Denne gang var jeg ikke så nærig som sidst, så jeg fik 9 knapper med hjem. Dem får i at se senere, nu skal jeg nemlig ud at se på bil. Hondaén driller og koster for meget i bil regninger nu, den måtte også på værksted i Prag. Batteriet var totalt flad da vi skulle køre hjem, det fik vi fikset dernede og hjemturen gik fin.
Men nu skal den altså skiftes, ud med en nyere model. Bare Lars nu nøjes med at skifte bilen med en ny model ;O


Forresten så er Sommer i Tokoy færdig, der mangler bare et billede af den.

1 kommentar:

Anonym sagde ...

Velkommen hjem Yt,,,læser du har haft en rigtig god ferie...De næste dage får du travlt, med at lægge nye indlæg ind og med at læse rundt om kring...god læse og skrivelyst...:-*)