mandag den 24. marts 2008

Knapper.

Her har i så et billede af mine knapper købt på Karls broen.
De er købt hos den samme gamle mand, som jeg handlede med sidste gang. Vi fandt med fagter og gebrokken Engelsk ud af at de nok tåler håndvask og ikke maskin vask. De er laver på metal,tror det er noget emalje farve af en eller anden art der er brugt. Drømmer om jeg kunne tage mig sammen og lave noget filt til dem. Lige pludseligt gør jeg det.



Hold da op i har været flittige i påske ferie derude. Jeg læser på livet løs, og suger til mig af gode ideer og råd. Skal vist snart have skudt mit KAL tørklæde igang.
Mangler lige at lukke min vestpå af Bente Geilsk af, der er bare et bette problem, jeg manger lige et slat garn til at lukke af med, ØV BØV. Eller kan man faktisk nå at strikke, en vestpå frem og tilbage til Prag ;)

6 kommentarer:

Jane sagde ...

Sikke nogen fantastiske knapper du har købt.
glæder mig til at se Vestpå når du får den færdig.

Tina sagde ...

Nøøjjjj hvor er de smukke de knapper :) Og så er de af den slags jeg ikke bare kan købe et sted... og så er de jo endnu mere uimodståelige ;) Jeg er helt skør med de 3 ude til højre især!

Anonym sagde ...

De er sørme skønne de knapper, og som Tina siger, når man ikke sådan lige kan købe dem....

Kludemutter sagde ...

Ja, sådan er det med ting man ikke kan få fingerne i, det må man bare eje.Kender det ALT for godt.

Anonym sagde ...

Hvor er de flotte de knapper - og så endda souvenir fra en skøn tur oveni. De skal da bruges til noget helt specielt.
KH Britt

Anonym sagde ...

Slike knapper (kun 4) har jeg også kjøpt i Praha på broen ! De er så lekre at jeg ikke har funnet noe å bruke dem på enda ! Det er sikkert 5 år siden de kom i mitt eie ! Det er ikke hvem som helst som kan bli eier av en slik skatt....så derfor er det så vanskeig å bruke dem ! Men jeg skal til Praha i juni..... Nå vandrer jeg videre på hyggetur i din blogg ;-)