lørdag den 29. marts 2008

Pris.


Jeg har modtaget en pris, tak siger jeg til Helle. En ny pige der skrev til mig på bloggen, hun både syer og har en broderi maskine. Så endnu en pige jeg har noget til fælles med, tænk alle de nye mennesker man møder her på bloggen. Jeg syntes det er dejligt, når nogen ligger en kommentar.Nogen der har en mening om det jeg går og laver. Dejligt at have et sted at dele sine hobby´s med og møde ny piger. Så bliv endeligt ved med det.

Nå, jeg skal give prisen vidre. Det er jeg ikke god til, for der er rigtigt mange som kunne få den, jeg prøver.
Anne, Mandagspigen , hun skal have den for sit gode humør og sine kommentar hun så flittigt skriver her på bloggen. De betyder meget.
Laila, Hønsogstrik , hun har en skøn humor, og er bare så lige til. Så lave hun en skøn forret ,)
For at hun tror på jeg kan nogen ting når jeg selv tvivler.
Inger, Hygge og strik, Fordi hun bare er Inger og god at tale og hygge sig med. Og så har vi en del hobby tilfældes. Så maler hun de fineste billeder, men man praler jo ikke, vel Inger ;O
Jane, Strikkedillen. Jane er også en af de piger der bare er god at hygge og strikke med, hvis vi når at tage strikketøjet frem. Hun laver nemlig også det skønneste bagværk.
Pia, Fru Tofts univers, Hun er bare en glad og sød pige, der frejdigt kører land og rige rundt. Så har hun lige knoklet med at start en KAL op, som vi andre så kan nyde godt af. Sidst men ikke mindst, så kommer hun faktisk fra Fredericia ;)
Regler for at modtage prisen er der også :
Nominerede blogge skal nominere 5 personer, som ikke har modtaget prisen. De nominerede blogge skal have et formål. I indlægget om prisen skal der laves et link tilbage til denne blog. De nominerede blogge skal lægge award-logoet på deres blog. Logoet skal linke tilbage til denne blog.
Et formål med en blog er vel endeligt mange ting. Det behøves vel ikke at være stor forkromede ting man skriver om og tager stilling til. Ikke i mine øjne, når jeg møder en blog der vækker min nysgerrighed og læse lyst, så er det formål nok for mig. Det er vel endeligt også et formål i sig selv at man har en blog, at man har overskreden en grænse og tør skrive i det offenlige rum.
Formålet med min bloge, er nok bare det jeg har en blog, hvor jeg kan vise hvad jeg får min tid til at gå med. Et sted hvor jeg kan få luft og hvor jeg mødder støtte når ting brænder på. Bare det jeg tør, har været et personligt formål for mig.
Er det noget sludder det jeg skriver ???
ØØØØØ måske, ved det ikke. Nogen kunne nok have sat andre ord på, men nu var det jo mig der skrev.

1 kommentar:

Anonym sagde ...

Kære Yt...tusinde tak, jeg tager gerne imod ros, men vil så gerne være fri for at sende videre. Fordi jeg ved simpelthen ikke hvem jeg skal fravælge...håber det er i orden :-)