fredag den 28. marts 2008

Syet.

Jeg har fået syer en overdel idag, så kom jeg igang. Symaskinen har stået stille alt for længe, nu skal der altså ske noget igen. Lige en opsagn til mig selv ;O
Hemmelighedder laver jeg lige nu, i photo shop, milde det tager tid. Især når alt det jeg laver ikke kan bliver godt nok, man er vel kritisk. Nu er det lavet og resten er ikke op til mig, det er der andre der skal tage sig af. Det er jeg rigtigt spændt på, for bliver det godt, skal der laves et til os selv. Nååååå, er du blevet nysgerrig "GGGGGG
Beklager det bliver først lagt på bloggen efter D.19-4-2008. Kan love jeg er lige så spændt på det færdige resultat og ikke mindst på hvad modtagerne siger.

Overdelen får i et billede af i morgen, jeg orker ikke mere idag.

God aften og sov godt !!

Ingen kommentarer: