tirsdag den 13. april 2010

Strikker i.

Jeg strikker tunikaen i Karen Noe hør og bomuld,
det er den røde også lavet i,
det falder rigtigt flot og er super
lækkert at have på.
Modellen hedder Yothaka´s tunika,
og den var i Hendes verden i sidste uge,
kan også købes som løs opskrift af Karen Noe.
Den model hvor du kan vælge mellem,
2 garn typer er louise´s tunika eller kjole.
Mener du kan vælge at strikke den i hør alene,
eller kit mohair og bomuldsgarn.
Den står på ønskesedlen som næste strikketøj ;)
Lige lidt reklame :
Vi sælger både garn og opskrifter
i butikken hvor jeg er så heldig at arbejde ;O
Jeg er sikker på de sender,hvis du ringer og bestiller,
jeg holder nemlig fri de næste par dage ;))
Kunne ikke lade være ;O

3 kommentarer:

Helle : sagde ...

Hav nogle gode fridage !!!

Strikkeheksen sagde ...

Som du da forsøger at friste svage sjæle ;-)

Den grønne ser også meget lovende ud :-)

Tine sagde ...

Jeg forelskede mig i modellen på messen i Middelfart, men syntes den var lidt dyr.
Så det var jo lidt sjovt at den så kom i bladet i sidste uge.
Jeg skyndte mig at købe det :-)
Jeg sidder og overvejer om den kan strikkes i 2 tråde Holst yndlingsgarn bomuld/uld, eller vil det være synd?
Den er jo så fin og let i original garnet.
Hvad har du givet for garnet alene?
Jeg ved faktisk ikke om der er nogen i Århus der forhandler garnet (og må indrømme at jeg ikke har tjekket) :-D