torsdag den 3. november 2011

Vinter top

Toppen er af Anette Danielsen,
jeg havde længe kikket på den.
Tænkte den var en mulighed til messen ;)
og en mulighed for at få den strikket.
Et ønske mindre på den lange listen ;))

OBS !!!!
Mønster og garn er fra Taaaadaaaaaaa .... ;)))
GARNITURE MIDDELFART ;O


Den er strikket i 3 tråde, så det er en hurtig sag.
Opskriften er også lavet med lange ærmer.


Dagen i dag skal nydes ;)
Den er næsten min, ingen fridag uden lægebesøg ;(
Det er kun et lille prik i fingeren, men at afbræk afligevel.
Idag skal jeg også med Andreas til Give han skal have scannet
det knæ han ødelage på en bananbåd i Spanien for nogle år siden.
Det er som lægerne sagde begyndt at drille igen.
Mon ikke han vil køre bilen, så kan jeg da nappe en pind på turen ;))

10 kommentarer:

Marianne sagde ...

Endnu et smukt stykke strik fra din hånd :)
Så kan du både holde varmen og se godt ud.

Håber din dag blir til et par pinde eller tre

Marianne

marianne sagde ...

Wauw sikken en flot bluse:) god dag til dig:)

Lavendel sagde ...

Hvor er opskriften at finde?? Den ser dejlig lun ud.

Bente (Gudum) sagde ...

Hvordan får jeg fat i det mønster, den er jeg helt vild med.

Lis sagde ...

Den er rigtig flot. Skønne farver du har valgt.
Håber du når mere end en pind på din vej til Give og at alt går godt der.

Kh. Lis

lise sagde ...

Skøn top.
Hvad garn har du strikket i?Hedder den "vintertop",hvis man skal bestille?

Camilla sagde ...

Hvor er den lækker!!! MUMS :-)

Angelikas quilts and knits sagde ...

den ser dejlig varm ud :-)

Kirsten Amstrup sagde ...

Den er skøn. Hvor fandt du opskriften?

Marianne sagde ...

super smuk strik -igen igen ....
Du er en knag til det strik ..:o)
super duper flot :o)

knus♥

håber det gik godt hos lægen og i Give